Alla inlägg under augusti 2011

Av Josefin Valbrant - 8 augusti 2011 23:30

Efter några dagar långt norrut är vi nu hemma igen.


I kombination med besök hos Doris m ägare, passade vi på att besöka en utställning. Konstigt, jag vet!!!   Det där med utställning är ju varken min eller mina hundars grej!! Men jag ville ha en bedömning på Humla innan valparna och Doris gjorde sin debut. Det gick som väntat och sedan var det avklarat. Gott!


Desto trevligare var det att hälsa på Doris m familj. Vilket omhändertagande!! Tusen tack och så roligt det var att se Doris jobba ihop med er! Det bådar gott inför framtiden! Jättekul var också att träna i den annorlunda terrängen som är där, det vill vi göra om!


Här är en bild på systrarna Doris och Humla. Syskonlika eller???

 

Av Josefin Valbrant - 6 augusti 2011 23:30

Ett helt år har gått!!!!


Det är helt ofattbart att det redan har gått ett helt år sedan min underbara Dansa fick somna in. Det känns och gör precis lika ont som om det vore igår.   Det går inte en enda dag, utan att jag tänker på henne. Hon kommer alltid att finnas hos mig och jag är så tacksam för alla hennes härliga avkommor som hon lever vidare genom! 


     



Skapa flashcards